SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół

W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. dwa z trzech tytułów odnotowały spadki, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Pozycję najchętniej kupowanego miesięcznika utrzymał „National Geographic Polska”, a jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lipcu 2019 roku wyniosła 21 249 egz. Była ona o 13,12 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 18 941 egz., po spadku o 15,66 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 38,20 proc. i uplasował się na poziomie 9 149 egz. To z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.

W lipcu 2019 roku w porównaniu do czerwca 2019 roku dwa tytuły zanotowały spadki, a liderem pod tym względem był „NG Traveler” - było to 5,93 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 11,71 proc., pochwalić się mógł „National Geographic Polska”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl