SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Olivia” na plusie

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Sprzedaż zwiększyła tylko „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku wyniosła 290 332 egz. Względem listopada 2017 roku zmniejszyła się ona o 1,55 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 210 014 egz., po spadku o 9,93 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 3,92 proc. do 198 729 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 13,41 proc. do 129 312 egz.

Z siódmego na szóste miejsce awansowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 9,48 proc. do 88 494 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Claudia” (Grupa Burda) - było to 18,93 proc.

Największy spadek, wynoszący 12,53 proc., odnotowała tutaj „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Olivia” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl