Sprzedaż Open Finance wzrosła o 57% r/r do 3,28 mld zł w I-III 2009r.

Wartość sprzedaży produktów finansowych Open Finance wzrosła do3.277 mln zł w okresie styczeń-marzec 2009 r. z 2.088 mln zł przedrokiem, wynika z komunikatu Noble Banku, właściciela spółki.Oznacza to wzrost o 57% r/r.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Wartość złożonych wniosków netto (jeden wniosek na jedno gospod.dom.) wyniosła w tym okresie 2.244 mln zł, czyli wzrosła o 16% r/r.Wartość inwestycji w produkty inwestycyjne oferowane przez OpenFinance wyniosła w okresie styczeń-marzec 2009 r. 1.033 mln zł, tj.zwiększyła się 571% w stosunku rocznym.

Noble Bank miał po audycie 151,63 mln zł skonsolidowanego zyskunetto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2008 rokuwobec 126,46 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik odsetkowy grupywyniósł 72,00 mln zł wobec 42,40 mln zł rok wcześniej, natomiastwynik z opłat i prowizji ukształtował się na poziomie 155,05 mln złwobec 156,48 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały