SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w listopadzie, „Ekran TV” najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2019 roku uplasowała się na poziomie 620 808 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,80 proc. i ustabilizowała się na poziomie 244 621 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik listopadzie ub.r. wyniósł 104 027 egz., po spadku o 8,80 proc.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 258 194 egz. Była ona o 4,91 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2018 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 169 901 egz., po spadku o 5,39 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 126 524 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,69 proc.

Na piątym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Ekran TV” (Press-Media). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 18,45 proc. i wyniosła 27 979 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły wśród tygodników i dwutygodników telewizyjnych zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „Tele Świat” - było to 2,02 proc.

Największy spadek, wynoszący 1,42 proc., odnotował „Super TV” (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w listopadzie, „Ekran TV” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl