SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w styczniu 2018 roku wyniosła 19 651 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2017 roku o 5,26 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,34 proc. do poziomu 14 291 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 715 egz., po spadku o 8,35 proc.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na piątej lokacie „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 9,80 proc. do 9 659 egz.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza „Agard”), którego wynik zwiększył się o 6,29 proc.

Największy spadek, wynoszący 10,35 proc., zanotował tutaj z kolei „Tygodnik Podhalański”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl