SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Kobieta i Życie” zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, „Olivia” straciła najwięcej

W ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w 2017 roku wyniosła 340 184 egz. Względem 2016 roku zwiększyła się ona o 0,65 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 270 707 egz., po spadku o 6,65 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,09 proc. do 224 022 egz.

Trzy oczka niżej uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 18,94 proc. do 106 222 egz.

W grudniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 353 531 egz., po spadku względem grudnia 2016 roku o 15,89 proc.

Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (298 360 egz.; w dół o 13,93 proc.) i „Dobre Rady” (243 140 egz.; - 22,36 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 23,74 proc. do 171 628 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Kobieta i Życie” zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, „Olivia” straciła najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl