SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacja Mercedes - w Warszawie otwarto pawilon marketingowy Mercedes-Benz

Mercedes-Benz uruchomił na warszawskim Powiślu letni pawilon marketingowy o nazwie Stacja Mercedes. To jeden z elementów nowej strategii firmy w zakresie marketingu i sprzedaży.

Stacja Mercedes - w Warszawie otwarto pawilon marketingowy Mercedes-Benz

Warszawa i Hamburg to jedyne miasta, w których Mercedes-Benz pilotażowo wdraża swoją nową globalną strategię marketingowo-sprzedażową (na lata 2013-2020). Przy czym w Niemczech projekt jest dopiero przygotowywany, natomiast na warszawskim Powiślu działa od 20 lipca.

Stacja Mercedes została otwarta na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja. Jest to pawilon powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych, w którym prezentowane są m.in. kompaktowe modele Mercedes Klasy A i CLA. W sąsiadującej kawiarni ze 150-metrowym tarasem znajdują się kącik dla dzieci oraz przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże i koncerty otwarte dla wszystkich gości. Część ekspozycji poświęcono mobilności na dwóch kółkach - na miejscu zapewniony jest bezpłatny serwis, można także poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower. W każdym dniu tygodnia organizowane są różne wydarzenia: spotkania fanów Klasy G i miłośników zabytkowej motoryzacji, seanse kina samochodowego oraz warsztaty z zakresu designu i architektury.

- Nasza koncepcja polega na wyjściu do klientów i spotykaniu się z nimi w ich naturalnym otoczeniu. Jak się okazuje to świetnie działa: w ciągu 10 pierwszych dni działalności Stację odwiedziło ponad 3 tys. gości - cieszy się Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. - W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa, co stanowi 30 proc. więcej niż w analogicznym okresie w firmowym salonie Mercedes-Benz w Warszawie - dodaje.

Nowa strategia marketingowo-sprzedażowa Mercedes-Benz, której efektem jest otwarcie Stacji Mercedes, zakłada również działanie specjalnie wyszkolonych doradców, którzy wykorzystując mobilny internet, służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Pierwsi tacy pracownicy są już do dyspozycji klientów w warszawskim pawilonie, a mobilny asystent sprzedaży to nowy profil zawodowy w firmie.

Stacja Warszawa będzie działać do połowy października. Koncepcję i program pawilonu Mercedes-Benz Warszawa przygotował wspólnie z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacja Mercedes - w Warszawie otwarto pawilon marketingowy Mercedes-Benz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl