Stacje informacyjne w górę

Gorące wydarzenia społeczne sprawiły, że stacje informacyjne były wczerwcu chętniej oglądane niż miesiąc czy rok wcześniej. Największywzrost odnotowała TVN24. Co z TVP3, Superstacją i TV Biznes?

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Informacyjny kanał Grupy TVN podniósł w czerwcu br. swojeudziały w rynku w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego rokuo 1,24 p. proc. do 2,95 proc. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Mimo tak dużego wzrostu TVN24 nie udało się zagrozić pozycjiTVP3, która również podwyższyła swoje udziały, ale jedynie o 0,09p. proc. do 4,69 proc. Obie stacje zyskały też widzów w porównaniudo maja br.

W grupie osób w wieku do 16 do 49 lat, w czerwcu br. w stosunkudo czerwca 2006 roku TVN24 zyskała 0,87 p. proc., zaś TVP3 straciła0,15 proc.

Z kolei wśród widzów mających dostęp do telewizji kablowej isatelitarnej TVN24 osiągnęła rekordowy wzrost udziałów wynoszący2,3 p. proc. i dzięki temu zajęła pozycję lidera z udziałamiwynoszącymi 5,32 proc. TVP3 zanotowała spadek o 0,19 p. proc. do3,7 proc.

Kanały o znacznie mniejszej widowni niż TVP3 czy TVN24, a więctabloidowa Superstacja i ekonomiczna TV Biznes w czerwcu równieżzyskały nowych widzów. W zeszłym miesiącu z porównaniu z majem br.udziały Superstacji wzrosły o 0,03 p proc., zaś TV Biznes - o 0,01p. proc.

W grupie komercyjnej, zysk Superstacji w stosunku miesięcznym to0,02 proc., a TV Biznes - 0,01 proc.

Z kolei w grupie kablowo - satelitarnej, Superstacja powiększyłaudziały o 0,05 p. proc,, a TV Biznes podobnie jak w poprzednichgrupach o 0,01 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym