SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje informacyjne w górę

Gorące wydarzenia społeczne sprawiły, że stacje informacyjne były wczerwcu chętniej oglądane niż miesiąc czy rok wcześniej. Największywzrost odnotowała TVN24. Co z TVP3, Superstacją i TV Biznes?

Informacyjny kanał Grupy TVN podniósł w czerwcu br. swojeudziały w rynku w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego rokuo 1,24 p. proc. do 2,95 proc. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Mimo tak dużego wzrostu TVN24 nie udało się zagrozić pozycjiTVP3, która również podwyższyła swoje udziały, ale jedynie o 0,09p. proc. do 4,69 proc. Obie stacje zyskały też widzów w porównaniudo maja br.


Wszyscy4+

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVPReg/TVP3Maj2007239 0930,66%4,34%

Czerwiec2006248 0680,69%4,60%

Czerwiec2007251 0320,70%4,69%
TVN24Maj2007147 1790,41%2,67%

Czerwiec200692 1180,26%1,71%

Czerwiec2007157 5200,44%2,95%

W grupie osób w wieku do 16 do 49 lat, w czerwcu br. w stosunkudo czerwca 2006 roku TVN24 zyskała 0,87 p. proc., zaś TVP3 straciła0,15 proc.




16 -49

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVPReg/TVP3Maj200769 8940,37%2,85%

Czerwiec200681 7160,43%3,32%

Czerwiec200774 8310,40%3,17%
TVN24Maj200747 2480,25%1,93%

Czerwiec200633 1350,17%1,35%

Czerwiec200752 4470,28%2,22%

Z kolei wśród widzów mających dostęp do telewizji kablowej isatelitarnej TVN24 osiągnęła rekordowy wzrost udziałów wynoszący2,3 p. proc. i dzięki temu zajęła pozycję lidera z udziałamiwynoszącymi 5,32 proc. TVP3 zanotowała spadek o 0,19 p. proc. do3,7 proc.

Kabel/satelita




StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVPReg/TVP3Maj2007104 1180,55%3,44%

Czerwiec2006118 4490,61%3,89%

Czerwiec2007109 6650,58%3,70%
TVN24Maj2007147 1790,77%4,87%

Czerwiec200692 1180,47%3,02%

Czerwiec2007157 5200,83%5,32%

Kanały o znacznie mniejszej widowni niż TVP3 czy TVN24, a więctabloidowa Superstacja i ekonomiczna TV Biznes w czerwcu równieżzyskały nowych widzów. W zeszłym miesiącu z porównaniu z majem br.udziały Superstacji wzrosły o 0,03 p proc., zaś TV Biznes - o 0,01p. proc.


Wszyscy4+

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaMaj20077 5180,02%0,14%

Czerwiec20079 0030,03%0,17%
TVBiznesMaj20071 1680,00%0,02%

Czerwiec20071 4220,00%0,03%

W grupie komercyjnej, zysk Superstacji w stosunku miesięcznym to0,02 proc., a TV Biznes - 0,01 proc.




16 - 49

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaMaj20072 5330,01%0,10%

Czerwiec20072 9150,02%0,12%
TVBiznesMaj20075800,00%0,02%

Czerwiec20076100,00%0,03%

Z kolei w grupie kablowo - satelitarnej, Superstacja powiększyłaudziały o 0,05 p. proc,, a TV Biznes podobnie jak w poprzednichgrupach o 0,01 proc.

Kabel/satelita




StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaMaj20077 5180,04%0,25%

Czerwiec20079 0030,05%0,30%
TVBiznesMaj20071 1680,01%0,04%

Czerwiec20071 4220,01%0,05%

Dołącz do dyskusji: Stacje informacyjne w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl