SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje komercyjne zyskały

Największe telewizje komercyjne zyskały w lipcu w najatrakcyjniejszej grupie 16-49

W pierwszy miesiącu wakacji nastąpiły niewielkie zmiany pod względem udziałów w rynku największych stacji telewizyjnych.

Jak wynika z danych AGB Polska, udziały rynkowe TVP 1 wyniosły w lipcu 25,1 proc. (tyle samo co rok wcześniej) TVP 2 - 19,9 proc. (20,2 proc. w lipcu 2003 roku), TVP 3 Regionalnej - 5,5 proc. (6,1 proc. w lipcu).

Gdy traci telewizja publiczna zyskują telewizje komercyjne. Polsat zyskał 0,1% a TVN 0,4% w porównaniu z takim samym okresem 2003 roku.

 SHR %
 Total
Channelmonth 07/2003month 07/2004
TVP125,125,1
TVP220,219,9
Polsat15,215,3
TVN13,313,7
TVPReg/TVP36,15,5
TV44,02,9
RTL7/TVN72,12,1
Tele50,40,6
TN/TVPULS0,10,6

Jak wynika z tych samych danych AGB  Polska, stacje komercyjne zyskały jeszcze więcej w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Polsat zanotował wzrost o 0,6% a TVN  o 0,7%.

 SHR %
 All 16-49
Channelmonth 07/2003month 07/2004
TVP122,422,5
TVP219,018,1
Polsat16,817,4
TVN14,515,2
TVPReg/TVP34,94,6
TV44,73,5
RTL7/TVN72,52,4
Tele50,40,6
TN/TVPULS0,10,5

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje komercyjne zyskały

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl