SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacje komercyjne zyskały

Największe telewizje komercyjne zyskały w lipcu w najatrakcyjniejszej grupie 16-49

W pierwszy miesiącu wakacji nastąpiły niewielkie zmiany pod względem udziałów w rynku największych stacji telewizyjnych.

Jak wynika z danych AGB Polska, udziały rynkowe TVP 1 wyniosły w lipcu 25,1 proc. (tyle samo co rok wcześniej) TVP 2 - 19,9 proc. (20,2 proc. w lipcu 2003 roku), TVP 3 Regionalnej - 5,5 proc. (6,1 proc. w lipcu).

Gdy traci telewizja publiczna zyskują telewizje komercyjne. Polsat zyskał 0,1% a TVN 0,4% w porównaniu z takim samym okresem 2003 roku.

  SHR %
  Total
Channel month 07/2003 month 07/2004
TVP1 25,1 25,1
TVP2 20,2 19,9
Polsat 15,2 15,3
TVN 13,3 13,7
TVPReg/TVP3 6,1 5,5
TV4 4,0 2,9
RTL7/TVN7 2,1 2,1
Tele5 0,4 0,6
TN/TVPULS 0,1 0,6

Jak wynika z tych samych danych AGB  Polska, stacje komercyjne zyskały jeszcze więcej w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Polsat zanotował wzrost o 0,6% a TVN  o 0,7%.

  SHR %
  All 16-49
Channel month 07/2003 month 07/2004
TVP1 22,4 22,5
TVP2 19,0 18,1
Polsat 16,8 17,4
TVN 14,5 15,2
TVPReg/TVP3 4,9 4,6
TV4 4,7 3,5
RTL7/TVN7 2,5 2,4
Tele5 0,4 0,6
TN/TVPULS 0,1 0,5

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje komercyjne zyskały

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl