SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stadion Energa Gdańsk za 4,5 mln zł rocznie. Umowa na pięć lat (wideo)

Spółka Energa została nowym sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku. Obiekt będzie się nazywał Stadion Energa Gdańsk, a nie PGE Arena jak do końca września. Za pięcioletnią umowę Energa zapłaci 22,5 mln zł.

Article

Stadion Energa Gdańsk - tak od wczoraj nazywa się Stadion w Gdańsku Letnicy - największy obiekt sportowy na Pomorzu. Energa podpisała 5-letnią umowę partnerską na sponsoring tytularny ze spółką Arena Gdańsk Operator - zarządcą stadionu. Obie spółki, wspólnie z Miastem Gdańsk podpisały też list intencyjny o jeszcze większej aktywizacji stadionu i jego otoczenia.

Celem porozumienia są wspólne działania partnerów motywujące mieszkańców Trójmiasta do jeszcze większej aktywności sportowej i rekreacyjnej, poprzez możliwie najlepsze wykorzystanie obiektu i terenu przyległego.

- Rozpoczęcie współpracy z Arena Gdańsk Operator w Gdańsku wpisuje się w naszą strategię biznesową i marketingową. Jako jedna z największych pomorskich firm, na co dzień uczestnicząca w życiu Trójmiasta i Pomorza, czujemy spoczywającą na nas społeczną odpowiedzialność. Od lat wspieramy sport i edukację i popularyzujemy kulturę. Analizy korzyści objęcia stadionu sponsoringiem tytularnym jednoznacznie wskazują, że wpisuje się on w promowane przez nas wartości, przyczyni się do wyeksponowania inicjatyw, które prowadzimy od lat oraz zapewni wysoką efektywność sponsoringową - mówi Andrzej Tersa, prezes zarządu Energa SA. 

Do końca września stadion nosił nazwę PGE Arena. Firma ta była sponsorem obiektu od pięciu lat. Za co zapłaciła w sumie 35 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stadion Energa Gdańsk za 4,5 mln zł rocznie. Umowa na pięć lat (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Dlaczego faktyczny , regionalny monopolista wydaje pieniądze klientów na promocję deficytowego stadionu ?
odpowiedź
User
zyga50
rachunki za prad beda wieksze.
odpowiedź
User
Newsman
Zapłacimy. Wszyscy za to zapłacimy.
odpowiedź