Stadler Form nową kampanię promuje oczyszczacz powietrza (wideo)

Pod hasłem "Jestem Roger. Sprawię, że odetchniesz z zachwytu" rozpoczęła się kampania wizerunkowa Stadler Form (DLF). Jej celem jest również promocja nowego modelu flagowego produktu marki - oczyszczacza powietrza Roger. Za działania ATL i digital odpowiada agencja Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Bohaterem kampanii jest sam Roger. Opowiada nie tylko o tym jak ważne jest oddychanie czystym powietrzem, ale także prezentuje swoje najważniejsze benefity, takie jak technologiczne zaawansowanie i zachwycający design- mówi Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.

 

W ramach kampanii powstały spoty 30’ i 15’, BBS, a także materiały digital.

Kampania powstała na zlecenia firmy DLF, autoryzowanego importera Stadler Form w Polsce. Przygotowała ją agencja Opus B, która wygrała przetarg na jej przygotowanie na początku września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej