Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?

Program „Stan wyborczy” ogląda w TVP Info średnio 113 tys. widzów – wynika za danych Nielsena. Najchętniej oglądany odcinek miał 145 tys. widzów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?
mat.prasowe TVP

„Stan wyborczy” to nowy program publicystyczny TVP Info poświęcony kampanii wyborczej, który ukazuje się na antenie w soboty o 9.30, począwszy od 5 kwietnia. 

Do tej pory, po trzech wydaniach programu, średnia oglądalność „Stanu wyborczego” wynosi 113 tys. widzów, co daje TVP Info udział w rynku na poziomie 2,03 proc. w gronie ogółu widowni oraz 1,16 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.

Spośród analizowanych dotąd odcinków "Stanu wyborczego” największą widownię zgromadziło wydanie z 12 kwietnia, które obejrzało średnio 145 tys. widzów. Tydzień później publicystyczny format prowadzony przez Andrzeja Stankiewicza zgromadził przed telewizorami średnio 92 tys., widzów. 

“Stan wyborczy” to program w całości poświęcony kampanii prezydenckiej, w którym poczynania kandydatów, ich propozycje wyborcze i najważniejsze wydarzenia na finiszu kampanii razem oceniają w studiu kluczowi politycy oraz czołowi publicyści. 

Andrzej Stankiewicz jest zastępcą redaktora naczelnego Onetu, współtwórcą podcastu „Stan Wyjątkowy” dostępnego na stronie portalu. Współpracuje także z tygodnikiem „Newsweek”, gdzie publikuje felietony oraz Radiem ZET, gdzie prowadzi audycję “Siódmy dzień tygodnia”. W przeszłości Andrzej Stankiewicz był związany m.in. z „Rzeczpospolitą” i „Tygodnikiem Powszechnym”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu