Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?

Program „Stan wyborczy” ogląda w TVP Info średnio 113 tys. widzów – wynika za danych Nielsena. Najchętniej oglądany odcinek miał 145 tys. widzów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Andrzej Stankiewicz w TVP Info. Ilu widzów ma jego "Stan wyborczy"?
mat.prasowe TVP

„Stan wyborczy” to nowy program publicystyczny TVP Info poświęcony kampanii wyborczej, który ukazuje się na antenie w soboty o 9.30, począwszy od 5 kwietnia. 

Do tej pory, po trzech wydaniach programu, średnia oglądalność „Stanu wyborczego” wynosi 113 tys. widzów, co daje TVP Info udział w rynku na poziomie 2,03 proc. w gronie ogółu widowni oraz 1,16 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.

Spośród analizowanych dotąd odcinków "Stanu wyborczego” największą widownię zgromadziło wydanie z 12 kwietnia, które obejrzało średnio 145 tys. widzów. Tydzień później publicystyczny format prowadzony przez Andrzeja Stankiewicza zgromadził przed telewizorami średnio 92 tys., widzów. 

“Stan wyborczy” to program w całości poświęcony kampanii prezydenckiej, w którym poczynania kandydatów, ich propozycje wyborcze i najważniejsze wydarzenia na finiszu kampanii razem oceniają w studiu kluczowi politycy oraz czołowi publicyści. 

Andrzej Stankiewicz jest zastępcą redaktora naczelnego Onetu, współtwórcą podcastu „Stan Wyjątkowy” dostępnego na stronie portalu. Współpracuje także z tygodnikiem „Newsweek”, gdzie publikuje felietony oraz Radiem ZET, gdzie prowadzi audycję “Siódmy dzień tygodnia”. W przeszłości Andrzej Stankiewicz był związany m.in. z „Rzeczpospolitą” i „Tygodnikiem Powszechnym”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska