Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serii koncertów Męskie Granie. W akcji biorą udział artyści, którzy wystąpią w tym projekcie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa koncertów Męskie Granie w czarno-białej stylistyce pokazuje muzyków, którzy wezmą w nich udział. W tak w 30-sekundowym spocie występują Tomasz Stańko, Wojciech Waglewski, Maciej Maleńczuk, Abradab, Fisz i Smolik. Przekaz zawiera też informację, że projekt – zaplanowany na lipiec i sierpień – jest sponsorowany przez markę Żywiec.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję