Starbucks zmienia strategię. Firma rezygnuje z roli globalnego CMO

Globalny szef marketingu marki kawiarni i marki kawy Starbucks Brady Brewer został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego międzynarodowego biznesu firmy. W jego miejsce Starbucks nie zatrudni nowej osoby.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Starbucks zmienia strategię. Firma rezygnuje z roli globalnego CMO

W ramach reorganizacji struktur marketingu, Starbucks w miejsce globalnego CMO mianuje regionalnych dyrektorów generalnych, którzy będą wspierani przez "lokalne wsparcie marketingowe".

Jest to część strategii firmy nazwanej "planem reinwencji Triple Shot with Two Pumps" - polegającej na rozwoju na całym świecie, w lokalizacjach poza Stanami Zjednoczonymi.

Dotychczasowy globalny szef marketingu Starbucks Brady Brewer był związany z firmą ponad 20 lat. Zaczynał jako kierownik ds. marketingu w roku 2001. Rolę CMO objął cztery lata temu, w swojej karierze był także m.in. dyrektorem operacyjnym w japońskim oddziale Starbucks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś