Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Initiative Media Warszawa będą przez najbliższy rok planować i kupować media do kampanii spółki Tauron Sprzedaż, należącej do Grupy Tauron. Jej roczny budżet mediowy wynosi 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W trwającym od marca przetargu na obsługę mediową Tauron Sprzedaż, Starcom i Initiative Media Warszawa pokonały trzech konkurentów: Codemedia, Media Group i Mediacom. Tym samym Starcom częściowo obronił obsługę tego klienta, bo wcześniej to właśnie ta agencja mediowa zajmowała się jego obsługą.

Starcom i Initiative Media Warszawa będą odpowiedzialne za kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich jak telewizja, radio i praca oraz realizacji kampanii reklamowych.

Umowa z agencjami zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia o kolejne sześć. Roczny budżet mediowy spółka oszacowała na 8 mln zł netto, czyli 9,84 mln zł brutto.

Na początku maja br. Tauron rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę kreatywną. Przez najbliższy rok firma będzie współpracować w tym zakresie z agencjami S4, Czart, Fabryka Idei i Hand Made.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]