Starcom i Next przygotowali kampanię promocyjną ubezpieczeń WartaExtrabiznes

TUiR WARTA rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń WartaExtrabiznes skierowanych do sektora Małych i ŚrednichPrzedsiębiorstw. Obejmuje ona zasięgiem prasę oraz Internet.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach działań reklamowych na stronie www.warta.pl uruchomiono konkurs dlaprzedsiębiorców, w którym nagrodą główną jest samochód marki ToyotaAuris wraz z pakietem ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest naportalach dla firm oraz w prasie branżowej i biznesowej. WInternecie wykorzystywany jest niestandardowy format reklamowy tzw.expand corner ad.

Dodatkowo w czasie trwania kampanii i konkursu prowadzone sątakże działania wizerunkowe TUiR WARTA we współpracy z AkademiąPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. WARTA na stronieAkademii PARP promuje się jako firma wspierająca wiedzę swoichagentów za pomocą szkoleń e-learningowych. Rozbudowana siećsprzedaży WARTY, korzysta zarówno z własnych agentówubezpieczeniowych jak i z usług tzw. multiagentów i brokerów.Dzięki nawiązanej współpracy Akademia PARP może bezpośredniozaoferować swoje szkolenia internetowe kilku tysiącomprzedsiębiorców z sektora MMSP współpracujących z  TUiR WARTA S.A.Pomysłodawcą akcji wizerunkowej polegającej na współpracy zAkademią PARP jest Next.

Planowaniem i zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starcomoraz Next, departament mediów interaktywnych grupy StarcomMediaVest. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7.

Wartość budżetu kampanii, która zakończy się w połowie grudniabr. nie została ujawniona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny