SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom MediaVest Group przejmuje od OMD globalny budżet mediowy Visy

Operator systemu kart płatniczych Visa zakończył przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego, wybierając do tego Starcom MediaVest Group.

Article

Taki wybór oznacza zakończenie dotychczasowej, trwającej od siedmiu lat współpracy z należącym do Omnicomu domem mediowym OMD. Ten obsługiwał mediową Visa na większości rynków na świecie, w tym w USA.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla tej firmy zajmuje się MEC.

W zeszłym tygodniu Visa Europe rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową działań związanych z przyszłorocznymi igrzyskami olimpijskimi, których jest sponsorem (więcej o tym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group przejmuje od OMD globalny budżet mediowy Visy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl