SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Pracuje dla niej nieprzerwanie od 2004 roku.

Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

W rozstrzygniętym właśnie przetargu USP Zdrowie, trwającym od marca br., Starcom wygrał z PHD, Maxusem i Carat Polska (ostatnia z firm znalazła się ze Starcomem w etapie finałowym). Oferty wszystkich domów oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu i warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. W przetargu marketerowi doradzała firma audytorska IAM

Starcom oprócz planowania i zakupu mediów zajmuje się dla USP Zdrowie realizacją zaawansowanych projektów badawczych i analitycznych (w ramach swojej agencji Quest) oraz planowaniem komunikacji w mediach cyfrowych i społecznościowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl