Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, właściciel takich marek OTC, jak Herbapect, Neosine rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Marketer postanowił kontynuować dotychczasową współpracę w tym zakresie ze Starcomem (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu

Przetarg mediowy Aflofarmu ruszył na początku listopada br.Zaproszono do niego kilka agencji mediowych, ale ich nazw firma nie ujawniła.

Rozstrzygając go marketer zdecydował się kontynuować współpracę ze Starcomem. Firmy współpracują ze sobą od początku 2016 roku – po tym, jak pod koniec 2015 roku Aflofarm zdecydował się w przetargu zakończyć współpracę z obsługującym go wcześniej domem mediowym Mindshare (GroupM).

Starcom odpowiada za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media firma do swoich kampanii kupuje bezpośrednio, we własnym zakresie.

Aflofarm jest największym reklamodawcą polskich mediów. Przez 10 miesięcy br. wydał na reklamę 1,56 mld zł (dane cennikowe Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day