Starcom osiągnął w 2008 roku 25 proc. wzrost wartości budżetów

Dom mediowy Starcom osiągnął w 2008 r. 25 proc. wzrost wartościobsługiwanych budżetów, a do grona klientów agencji dołączyły 24firmy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na ten wynik częściowo miały wpływ większe budżety stałychklientów. Miały też na to wpływ inwestycje reklamowe klientówpozyskanych przez Starcom w 2007 roku.

Do grona firm, które rozpoczęły współpracę ze Starcomem w ub.r.dołączyły m.in.: Samsung, Allianz Bank, Levi's Polska, FelixPolska, Time SA, Murator i Onet.pl, Polska Telefonia Cyfrowa.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day