SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom przejmuje od Initiative obsługę budżetu mediowego Viacomu

Dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Viacom International Media Networks Polska, do której należą takie kanały telewizyjne jak m.in. MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Nickelodeon, a także Paramount Channel HD, który firma planuje uruchomić wkrótce na naszym rynku.

Article

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Procedury przetargowe rozpoczęły się w listopadzie ub.r. W przetargu oprócz Starcomu uczestniczyli też ZenithOptimedia Group oraz MEC i Initative, który obsługiwał Viacom ostatnio.

Wartość budżetu jaki, Viacom International Media Networks Polska, zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich stacji w 2015 r. nie została ujawniona. Przejmowanie obsługi przez Starcom już się rozpoczęło.

Viacom International Media Networks w Polsce ma w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od Initiative obsługę budżetu mediowego Viacomu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl