SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starlink obronił budżet mediowy Grupy PZU

Starlink nadal będzie zajmował się obsługą mediową Grupy PZU. Zlecenie utrzymał w wyniku wygranego przetargu.

Starlink będzie zajmował się dla PZU zakupem wszystkich mediów oraz realizował mediowe projekty specjalne. Ubezpieczyciel nie informuje, na jak długo została przedłużona ta umowa ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu.

- Zdecydowaliśmy się na wybór Starlinka, ponieważ przygotował najlepszą ofertę. Dodatkowo w przypadku kluczowych obszarów marketingowych doceniamy korzyści wynikające z długotrwałych relacji - uzasadnia Dariusz Maciołek, kierownik zespołu mediów i e-marketingu w PZU.

Dołącz do dyskusji: Starlink obronił budżet mediowy Grupy PZU

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl