Startuje "Machina Sport&Style"

Ukazuje się właśnie pierwszy numer czasopisma "MachinaSport&Style" - lifestylowego miesięcznika o sporcie. Wydającaczasopismo Platforma Mediowa Point Group chce wykorzystać w tensposób popularność marki "Machina" i pozyskać czytelnikówniekoniecznie śledzących na bieżąco tabele rozrywek, aleinteresujących się sportem i prowadzących aktywny tryb życia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- "Machina Sport&Style" nie jest typowym pismem dla kibiców.Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dlaktórych sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy- mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy"Machiny Sport&Style". Dodaje, że osób takich jest coraz więceji prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzierosnąć.

Machina Sport&Style" jest kolejnym elementem strategiiPlatformy Mediowej Point Group polegającej na wykorzystaniu silnegobrandu mediowego "Machiny" do pozyskania nowych grup czytelników. Wtym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast,którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywnąrekreację

Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nietylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoichsportowych pasjach. W pierwszym numerze znalazła się sesja JakubaBłaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim, a także sportowezdjęcia Tomasza Gudzowatego.

Redaktorem prowadzącym "Machiny Sport&Style" jest KatarzynaNazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też radę patronacko-programową, wktórej oprócz redaktora naczelnego "Machiny" Piotra Metza i prezesaspółki Sport24.pl Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski,Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski.

Wydaniu "Machiny Sport&Style" towarzyszy kampania promocyjnaw internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl,Filmweb, oraz w czasopismach "Machina", "Film" i "Dlaczego?".

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu