Stihl na kolejny sezon partnerem PKO Ekstraklasy

Producent sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl - oficjalny partner PKO Bank Polski Ekstraklasy -  o kolejny sezon przedłużył kontrakt w ramach sponsoringu rozgrywek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stihl na kolejny sezon partnerem PKO Ekstraklasy

W ramach przedłużonego kontraktu logo Stihl eksponowane jest w trakcie transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na bandach LED i elementach reklamowych na stadionach. Jednym z efektów dotychczasowej współpracy było także pojawienie się oficjalnego produktu z logiem Ekstraklasy - pilarki Stihl MS 180.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ekstraklasa-mecze-transmisje-w-canal-i-tvp-przez-kolejne-dwa-sezony-nadawcy-zaplaca-500-mln-zl ##

- Marka Stihl konsekwentnie docenia możliwości promocji przy naszych rozgrywkach i w dalszym ciągu będzie naszym oficjalnym partnerem. Po raz kolejny potwierdza się, że szeroki zasięg gwarantowany przez naszych oficjalnych nadawców telewizyjnych oraz możliwość bezpośredniej ekspozycji przekazów reklamowych na stadionach daje wyjątkowe możliwości dla skutecznej promocji marek. Dzięki tego typu długoterminowym kontraktom, które budujemy na bazie najlepszych praktyk i naszych wieloletnich doświadczeń, możemy zapewniać dalszy i stabilny rozwój rozgrywek oraz klubów, zabezpieczając na te cele niezbędne środki finansowe - powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?