Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont

Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym o takim samym tytule.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Hitowy serial dla dzieci jako magazyn. Wydaje go Story House Egmont

Magazyn „Stitch” jest skierowany dla dzieci w wieku powyżej 5 lat. Każdy numer będzie liczył 32 strony i zawierał zabawkę (w pierwszym wydaniu jest to puchaty notesik z długopisem ze Stitchem i bransoletka z zawieszką).

W czasopiśmie dzieci będą mogły śledzić szalone przygody Lilo i Sticha, wspólne zabawy i popołudnia przy dźwiękach piosenek Elvisa Presleya. W magazynie będą też zadania wspomagające rozwój manualny i emocjonalny, dzięki którym dzieci mogą zdobyć nowe umiejętności, ćwiczyć rozpoznawanie liczb, liter i kolorów, a także budować właściwe relacje z innymi.

grafika

„Stitch” kosztuje 24,99 zł. Redaktor prowadzącą magazynu jest Jolanta Tomala, a product managerem Katarzyna Kaczan-Borowska.

Debiut czasopisma wspiera kampanią w serwisach parentingowych oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio Story House Egmont.

grafika

Jak niedawno opisywaliśmy, w 2024 roku wydawnictwo Story House Egmont, zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska