SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie

Firma Stock Polska poszerzyła ofertę marki wódki Lubelska o nowy smak - mango. Produkt wspiera kampania autorstwa agencji Schulz brand friendly.

Na początku roku w ofercie marki Lubelska pojawił się smak grejfrutowy. Wtedy agencja Schulz brand friendly w ramach promocji nowego smaku wódki wprowadziła nową platformę komunikacyjną dla marki - Wyspa Lubelska. Kreacja powstała na podstawie rozbudowanych prac strategicznych i badań marketingowych.

Teraz do oferty marki wprowadzono nowy smak - Lubelska Mango, który wygrał w badaniach konsumenckich. - Mango opanowało kategorię FMCG. Wprowadzenie na rynek Lubelskiej Mango to zatem odpowiedź na potrzeby Polaków, którzy lubią próbować nowości. To idealny smak na lato - orzeźwiający i optymalnie słodki - mówi Marta Uss, senior brand manager Stock Polska.

W ramach działań kreatywnych, oprócz key visuali, zostały przygotowane materiały POS, film promocyjny i wytyczne komunikacyjne do działań digital, brandbook i drinkbook. Agencja stworzyła także aktywację wewnętrzną dla pracowników Stock Polska.

Kampania jest prowadzona w internecie, w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Oprócz nowej komunikacji nacisk postawiony będzie na jak najszersze wypróbowanie nowego smaku mango.

Agencja Schulz brand friendly pracuje dla marki Lubelska od 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl