Stolbud Włoszczowa: Wystarczy spojrzeć...

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa okien i drzwiStolbud Włoszczowa. Akcja przebiega pod hasłem "Wystarczyspojrzeć&".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Stolbudu Włoszczowareklamuje nowe produkty tej firmy: drzwi Caro, Castel, Tierra iVitrio oraz okna Capital. W akcji pod hasłem "Wystarczyspojrzeć&" są wykorzystywane layouty dopasowane do tematykiczasopism, w których się ukazują, oraz spójne z nową wersją stronyinternetowej przedsiębiorstwa. Kampania skierowana do ludzibudujących i remontujących swoje mieszkania i domy ma również zazadanie wzmocnienie wizerunku firmy.

Akcja jest prowadzona w prasie (wrześniowe i październikowenumery "M jak mieszkania", "Czterech Kątów", "Muratora" i "ŁadnegoDomu") oraz internecie (serwisy wnętrzarskie i budowlanem m.in.murator.pl). Kreację kampanii przygotowało kieleckie PartnersStudio, a zakupem mediów zajmuje się krakowska agencja RosatMedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu