Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki

Storytel, platforma z audiobookami, rozpoczyna ogólnopolską kampanię brandową, w której obala główne mity na temat treści audio.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Storytel w kampanii odczarowuje audiobooki

Marka w nowej kampanii przypomina, że treść audio to przede wszystkim rozrywka towarzysząca, a co za tym idzie - „każda chwila z audiobookiem od Storytel może być Twoim czasem na romans/zbrodnię/zemstę”.

W ten sposób marka przełamuje bariery wejścia użytkownika do kategorii audiobooków.

– W naszej najnowszej kampanii rozprawiamy się z jednym z największych mitów wokół audiobooków. Ta forma rozrywki nie wymaga specjalnej przestrzeni w naszym grafiku (tym różni się np. od książek) – mówi Klaudia Chruściel, country marketing manager Storytel.

Nowe reklamy Storytel

W reklamach audiobooki Storytel towarzyszą bohaterom w codziennych sytuacjach, umilając rutynowe momenty. W pierwszej poznajemy młodą kobietę, która tak wciąga się w kryminalną zagadkę z audiobooka, że domowe obowiązki wykonuje właściwie „przy okazji”.

Drugi spot przenosi nas do biura, gdzie główny bohater, zafascynowany historią romantyczną, zaczyna dostrzegać w otaczającej go rzeczywistości elementy słuchanego właśnie romansu.

W kampanii outdoorowej np. na przystankach autobusowych pojawią się hasła takie jak: „Twój autobus się spóźnia? To Twój czas na ZEMSTĘ”, na dworcach PKP: „Masz bilet? Oby nie w jedną stronę. To Twój czas na strach.”, a w metrze: „Następna stacja: Japonia. To Twój czas na przygodę”.

Kampania realizowana jest w formacie 360 stopni i obejmuje działania w telewizji, kinie, radiu, digitalu oraz na nośnikach OOH/DOOH. 

Za realizację kampanii odpowiadają:

• strategia: Marcin Samek, Klaudia Chruściel (Storytel), 

• badania konsumenckie: Zuzanna Kolmus, Anna Andrzejewska, Olga Prymaczek (One Eleven), 

• kreacja: Janina Szwykowska, Bartek Klimaszewski (Molecular Creative), Kamil Pełczyński, Dawid Kaźmierczak (Polot), 

• reżyseria: Kasia Grabek, Shootme, 

• produkcja: Olga Kraszewska, Dominika Głuchowska (Don’t Panic Production), 

• PR i influencer marketing: Daria Knapik, Oscar Dąbkowski, Daniel Szumacher (Tigers), Kasia Gargol (Storytel), 

• project manager: Justyna Zarejko (Storytel). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]