SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych z nowym prezesem i zarządem

Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis, został nowymprezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Instytucjazmieniła nie tylko swój skład, lecz także nazwę i strategiędziałania.

Władze stowarzyszenia na kolejną kadencję wybrało wolnezgromadzenie jego członków. W skład zarządu instytucji weszli: AnnaLubowska (Mediaedge:cia), Agnieszka Kosik (Guidline), Beata Mońka(Young & Rubicam Brands), Cezary Antoń (Brain), Kot Przybora(PZL) i Marek Żołędziowski (DFF/Mothership). Natomiast w radzienadzorczej znaleźli się: Zofia Sanejko (Universal McCann), JakubBenke (Starcom), Piotr Domaniewski (Draftfcb + Ad Fabrika), PawełKastory (DDB). Z kolei w sądzie koleżeńskim zasiądą: Kuba Kamiński(Brain), Katarzyna Łakińska (V&P Agencja Reklamowa), MarekJanicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski, (FFCreations) iMałgorzata Węgierek (Mediaedge:cia). Ponieważ ze stanowiska prezesaSAR ustąpił Paweł Kastory (prezes Grupy Corporate Profiles DDB), najego miejsce powołano Marka Gargałę, dyrektora zarządzającegoPublicis.

Instytucja zmieniła też swoją nazwę ze Stowarzyszenia AgencjiReklamowych na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.Ponadto na nowo zdefiniowano jej cele: dbanie o rozwój rynkukomunikacji marketingowej, pełnienie roli opiniotwórczej,integrowanie i reprezentowanie jak największej części środowiskareklamowego.

- Zmieniona nieco nazwa wskazuje na rozszerzenie naszegozainteresowanie na wszystkie podmioty wytwarzające tzw. content wkomunikacji marketingowej, natomiast pozostawienie członu SAR wnazwie właśnie na tą kontynuację ma wskazywać - powiedział dlaportalu Wirtualnemedia.pl Marek Gargała. - Na określenienajbliższych konkretnych celów stowarzyszenia trzeba poczekać dospotkania całego nowego zarządu - dodał.

Do stowarzyszenia przyjęto też nowych członków wspierających:agencję reklamową Focus Advertising i Hypermedia. Natomiastczłonkami zwyczajnymi zostali: Sławomir Stępniewski i GrzegorzKurowski (Hypermedia), Daniel Gadomski i Joanna Żuk (FocusAdvertising), Monika Bierwagen (Grey Worldwide), JędrzejOleszkiewicz i Robert Winiarski (Lowe GGK), Marcin Barcz (LeoBurnett), Jarosław Śmigiel (G7), Tomasz Dembiński (San MarkosRepublika Dobrej Marki), Joanna Hurda (Saatchi&Saatchi) i PawełNiezgoda (Testardo Red Cell).

Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych z nowym prezesem i zarządem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl