SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza życzy "Tęczowych świąt" osobom LGBT+

Na outdoorze trwa kampania społeczna "Tęczowych świąt", autorstwa stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. Akcja kierowana jest do osób LGBT+.

Article

Do 22 grudnia na ulicach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi pojawiają się tęczowe życzenia od społeczności LGBT+ dla społeczności LGBT+ z hasłem: "Tęczowych świąt! Nie jesteś sama, nie jesteś sam".

- Do tej pory wszystkie kampanie dotyczące osób LGBT+ prowadzone w Polsce skierowane były do całego społeczeństwa – mówi Ola Kaczorek ze stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. - Zależało nam więc, żeby tym razem w przestrzeni publicznej pojawił się pozytywny, wzmacniający przekaz adresowany do osób LGBT+, a zwłaszcza młodzieży, czyli grupy najbardziej narażonej na przemoc, depresję i myśli samobójcze. Chcemy wyraźnie powiedzieć: “W Święta i w ogóle przez cały rok nie jesteś sama, nie jesteś sam” - dodaje Kaczorek.

"Mówię, jak jest" w świątecznej odsłonie

"Tęczowych świąt" to świąteczny odcinek kampanii "Mówię, jak jest" stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza adresowanej przede wszystkim do młodych osób LGBT+. W akcję angażują się między innymi Julia Maciocha, prezeska warszawskiej Parady Równości, Patryk Chilewicz, założyciel Vogule Poland oraz prawniczka Emilia Barabasz. Swoje historie opowiadają także dziennikarz Anton Ambroziak i Kajetan “Avtomat” Łukomski, dj.

Do filmów, memów, gadżetów i książeczki pomocowej, które są dostępne na stronie mowiejakjest.eu, dołączają teraz plakaty i billboardy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza życzy "Tęczowych świąt" osobom LGBT+

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ojojoj
To się nutria wścieknie
4 19
odpowiedź
User
Adam
Czy nośniki reklamowe będą dewastowane?
4 16
odpowiedź
User
DW
Ale pomijając treść tego plakatu/kartki świątecznej - to graficznie jest to na żenującym poziomie.
23 5
odpowiedź