SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strategiczna decyzja K2 Internet

K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy

Z początkiem września, agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez K2 Internet SA. Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych na mediach interaktywnych - zarówno stanowiących samodzielne projekty, jak i adaptujących "tradycyjne" strategie marek i firm.

Dział konsultingu liczy 4 osoby z dotychczasowego zespołu K2. O znaczeniu przedsięwzięcia świadczy bezpośrednie kierowanie oraz udział w pracach doradczych ze strony Prezesa agencji - Michała Lacha. W skład działu wszedł też Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2, dysponujący 8-letnią praktyką w zarządzaniu marketingiem dużych firm oraz na najwyższych stanowiskach kierowniczych w agencjach komunikacji marketingowej.

Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. Na podstawie wieloletnich doświadczeń K2 Internet opracowano zestaw autorskich narzędzi analitycznych i projektowych ukierunkowanych na maksymalizację skuteczności oraz zapewnienie pełnej mierzalności działań e-marketingowych. Efektem tych przygotowań jest również uruchomienie Bazy Wiedzy K2 Internet. To oparte na agencyjnym intranecie archiwum zapewnia optymalne wykorzystanie na potrzeby nowych projektów całej wiedzy zgromadzonej w K2. Obecnie Baza zawiera kilka tysięcy dokumentów, wśród których znajdują się: historyczne prace agencji, case studies dotyczące różnych branż i problemów e-marketingowych, wyniki badań, opracowania teoretyczne oraz przepisy prawne. Archiwum wyposażone jest w zaawansowane narzędzia wyszukiwania, publikowania i udostępniania dokumentów.

Michał Lach, Prezes Zarządu K2 Internet SA, podkreśla: "Baza Wiedzy to zupełnie nowa jakość w działaniach e-marketingowych. W tak szybko rozwijającej się dziedzinie, ryzyko niepowodzenia ponoszone przez klienta może być dość duże. My jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować i optymalizować każdą rekomendowaną strategię, dzięki czemu opatrujemy ją swego rodzaju gwarancją sukcesu".

K2 Internet S.A. jest wiodącą agencją e-marketingową w Polsce, specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej opartych na internecie i multimediach. Dotychczas K2 zrealizowało projekty dla ponad 100 klientów, w tym: BPH-PBK, Ikea, Nokia, Philips i Volvo. Jest laureatem 8 nagród na konkursach reklamy, w tym Grand Prix na CyberKreaturze 2003. Firma istnieje od 1997 roku, zatrudnia około 50 osób, jej akcjonariuszem jest niemiecki fundusz bmp AG.

Dołącz do dyskusji: Strategiczna decyzja K2 Internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl