Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając

Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora w agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Pracę w firmie jako sales manager zaczęła Karina Królikowska, a jako PR manager - Agnieszka Zając.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając
Od lewej: Urszula Jaworowska, Karina Królikowska i Agnieszka Zając

Jako account director Urszula Jaworowska będzie odpowiadać w Streetcom Polska za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia, a także nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacją. W agencji pracuje od 2010 roku, zajmowała się m.in. wprowadzeniem jej oferty na rynek litewski, czeski i węgierski, koordynuje także projekty dla kluczowych klientów.

Karina Królikowska jako sales manager zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, przygotowywaniem ofert, budowaniem długofalowych relacji z kluczowymi  klientami oraz realizacją planów sprzedażowych. Wcześniej pracowała na stanowiskach managerskich w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji firm Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group i Multikino.

Agnieszka Zając na stanowisku PR managera odpowiada w Streetcom Polska za kompleksowe działania public relations, w tym przygotowywanie strategii, wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją agencji, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, a także relacje z mediami. Poprzednio przez siedem lat pracowała jako dyrektor PR i marketingu w 4fun Media, a wcześniej pracowała m.in. w Nova Communications Group, Media Point Group i Sigma International.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta