Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając

Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora w agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Pracę w firmie jako sales manager zaczęła Karina Królikowska, a jako PR manager - Agnieszka Zając.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając
Od lewej: Urszula Jaworowska, Karina Królikowska i Agnieszka Zając

Jako account director Urszula Jaworowska będzie odpowiadać w Streetcom Polska za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia, a także nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacją. W agencji pracuje od 2010 roku, zajmowała się m.in. wprowadzeniem jej oferty na rynek litewski, czeski i węgierski, koordynuje także projekty dla kluczowych klientów.

Karina Królikowska jako sales manager zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, przygotowywaniem ofert, budowaniem długofalowych relacji z kluczowymi  klientami oraz realizacją planów sprzedażowych. Wcześniej pracowała na stanowiskach managerskich w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji firm Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group i Multikino.

Agnieszka Zając na stanowisku PR managera odpowiada w Streetcom Polska za kompleksowe działania public relations, w tym przygotowywanie strategii, wdrażanie wszystkich działań związanych z komunikacją agencji, promowaniem i wzmacnianiem jej wizerunku, a także relacje z mediami. Poprzednio przez siedem lat pracowała jako dyrektor PR i marketingu w 4fun Media, a wcześniej pracowała m.in. w Nova Communications Group, Media Point Group i Sigma International.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu