SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk

W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu.

Zespół InStars oferuje usługi o nazwach organic reach (budowanie organicznego zasięgu), generated content (tworzenie contentu w social mediach) i ratings & reviews (generowanie opinii o usługach i produktach w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach). Wszystkie trzy rodzaje kampanii są uruchamiane w trybie tygodniowym.

InStars oferuje szybszą w porównaniu z tradycyjnymi akcjami z influencerami realizację działań i efekty. Zespołem, liczącym cztery osoby, kieruje brand manager Anna Pająk. Raportuje do Natalia Krzyśków, client service director Streetcom.

- InStars jest skierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy są zainteresowani szybkim zebraniem opinii w sieci oraz akcjami z influencerami na Instagramie, Facebooku czy TikToku. Dodatkowo InStars to wyjątkowa gwarancja: klient nie płaci za przygotowanie i realizację kampanii - płaci za efekty - komentuje Matylda Szymalska, CEO Streetcom.

InStars korzysta obecnie z bazy influencerów Streetcomu, ale prowadzi też własną rekrutację na stronie.

Dołącz do dyskusji: Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
helloboy
Coz oni jeszcze wymysla, zeby utrzymac sie na rynku?
odpowiedź