SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom znów promuje orzeszki Nic Nac’s

Rusza drugi etap kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's opartej na marketingu rekomendacji. Akcję – podobnie jak jej pierwszą odsłonę – realizuje agencja Streetcom.

Startująca obecnie kampania promocyjnej orzeszków Nic Nac's wykorzystuje podobne mechanizmy, jak jej pierwsza odsłona, która została zrealizowana jesienią ubiegłego roku (więcej). Tym razem zasięg akcji zostaje poszerzony o kolejne miasta, a konkursy promujące tę markę będą prowadzone w serwisach społecznościowych Facebook i Epuls. Jednak przede wszystkim grupa osób w wieku 16-29 lat otrzyma paczki orzeszków Nic Nac's – po 6 dla siebie i po 30 dla swoich znajomych.

Akcję – zaplanowaną na 5 tygodni – prowadzi agencja Streetcom Word of Mouth Media.

Dołącz do dyskusji: Streetcom znów promuje orzeszki Nic Nac’s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl