Radio 357 odświeża strefę Twoje 357: trafia do niej cała radiowa oferta

W czwartek Radio 357 poinformowało patronów, że gruntownie przebudowało strefę Twoje 357: miejsca na internetowej stronie, służącego do słuchania podcastów i całościowej komunikacji między rozgłośnią, a patronami. - Od teraz, znajdziecie tam wszystko, co dostępne jest w naszej ofercie – informują radiowcy. Strefa dostępna jest poprzez stronę WWW, do aplikacji na razie nie trafia.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Radio 357 odświeża strefę Twoje 357: trafia do niej cała radiowa oferta
Fot. Radio 357

Teraz oprócz m.in. podcastów, pełnej playlisty i linków do konkursów, w strefie Twoje 357 pojawia się codzienny wpis z serii „Dzień radiowy” (zapowiedzi, co będzie działo się danego dnia na antenie), zaś w piątki ukazywać się ma tam najnowszy newsletter z podsumowaniem tygodnia, poleceniami podcastowymi i kulturalnymi. Do strefy trafią także live’y dla patronów Radia 357, czyli regularne transmisje, w których dziennikarze przybliżają tematy ważne dla wspierających.

W strefie jest też od teraz możliwość bezpośredniego przejścia do głosownia na LP 357, czy do listy aktualnych konkursów. „W nowym Twoje 357 na bieżąco będziecie też mieli dostęp do kodów i innych bonusów, które pozwalają nam np. na tańsze zakupy biletów na Inside Seaside 2024 oraz niespodzianek, które będziemy Wam udostępniać” – zapewniają radiowcy.

Odświeżone Twoje 357 na razie nie jest dostępne w aplikacji mobilnej, ale z czasem ma się to zmienić. Z czasem też w strefie pojawić się mają kolejne funkcje. 

Radio 357 zostało uruchomione jesienią 2020 roku, a na stałe jest emitowane od stycznia 2021 roku. Rozgłośnia jest oparta na wpłatach od internautów - na Patronite obecnie wspiera ją ponad 50 tys. użytkowników, wpłacając co miesiąc ponad 930 tys. zł.

Spółka zarządzająca Radiem 357 w ub.r. zwiększyła przychody o 27 proc. do 13,3 mln zł, więcej zarobiła zarówno z wpłat od słuchaczy, jak i reklam. Jej zysk netto, który zmalał z 508,5 do 455,7 tys. zł, w całości zasilił kapitał zapasowy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu