Ströer Digital Media wypowiada umowę na obsługę serwisów Digital Avenue

Sieć reklamowa Ströer Digital Media wypowiedziała umowę dotyczącą obsługi stron Digital Avenue: Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm. Nie porozumiała się z wydawcą co do jej wynagrodzenia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Okres wypowiedzenia umowy wynosi trzy miesiące, więc Ströer Digital Media będzie obsługiwać serwisy Digital Avenue jeszcze do końca listopada.

- Przyczyną wypowiedzenia umowy był brak porozumienia stron co do wysokości wynagrodzenia w przyszłych okresach. Strony zakładają prowadzenie rozmów na temat kontynuacji współpracy w kolejnych okresach - podała Digital Avenue w komunikacie giełdowym.

Zaznaczyła, że ok. 30-40 proc. jej wszystkich przychodów pochodziło ze współpracy ze Ströer Digital Media. Dodała, że „istnieją alternatywne możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych dotychczas wykorzystywanych przez Ströer, jednak na dziś nie jest w stanie precyzyjnie oszacować wielkości przychodów jakie mogą zostać uzyskane z tych źródeł”.

W maju br. Digital Avenue zaczęła rozmowy dotyczące sprzedaży jej zorganizowanej części przedsiębiorstwa - obejmującej serwisy Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm - tureckiej spółce Onedio Bilisim Yazilim Medya Teknoloji Sanayi ve Ticaret.

W pierwszej połowie br. firma zanotowała 569,9 tys. zł wpływów sprzedażowych, wobec 788,5 tys. zł rok wcześniej. Jednocześnie koszty operacyjne spółki zmalały w skali roku z 805,4 do 613,1 tys. zł, a strata netto zwiększyła się z 16,6 do 43,1 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?