SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer Digital Media z nową ofertą i opcjami targetowania reklam

Sieć reklamy internetowej Ströer Digital Media, po tym jak pod koniec ub.r. wchłonęła sieć Ad-Vice (obie należą do Grupy Ströer), udostępniła ujednoliconą ofertę z nowym cennikiemi dodatkowymi opcjami targetowania reklam.

Ilona Drzewosowska Article

Połączona oferta Ströer Digital Media i Ad-Vice obejmuje ponad 800 serwisów, m.in. Wykop.pl, AutoCentrum.pl,  Styl.fm, Mojewypieki.pl i Gadu-Gadu. Ich łączny zasięg w polskim internecie wynosi 85 proc.

- Możemy zaproponować klientom ofertę, która zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku reklamy internetowej. Łączy ona prestiżowe, wysokiej jakości serwisy, bardzo szerokie dotarcie niemalże w każdej kategorii tematycznej oraz zróżnicowane i poszukiwane na rynku produkty reklamowe, wykorzystujące content marketing czy formaty wideo - opisuje Ilona Drzewosowska, buying and delivery director w Ströer Digital Media.

Jednocześnie sieć rozszerza możliwości targetowania kampanii. - Z jednej strony stawiamy na dokładne targetowanie, bazujące na twardych danych o konkretnych użytkownikach, takich jak intencje zakupowe. Z drugiej wzmocniliśmy ofertę targetowania kontekstowego na nowo profilując nasze pakiety, tak by znajdowały się w nich serwisy stricte tematyczne, które zagwarantują dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej - opisuje Drzewosowska.

Oferta obejmuje też usługi technologiczne, m.in. monitorowanie i optymalizowanie widoczności reklam oraz badanie jakości ruchu. - Ważna dla reklamodawców staje się kwestia widoczności reklam i jakości ruchu. Z tego powodu wszystkie kampanie emitowane w naszej sieci są optymalizowane pod względem Ad Visibility. Nie podejmujemy współpracy ze stronami, które mają wysoki współczynnik ruchu fraudowego - zaznacza Hubert Świtalski, head of agency sales w Ströer Digital Media.

Ströer Digital Media i Ad-Vice zostały połączone w grudniu ub.r. Pierwszą sieć Grupa Ströer kupiła na początku ub.r., a drugą - w połowie 2014 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ströer Digital Media z nową ofertą i opcjami targetowania reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Exzarząd
żeby ona chociaż wiedziała, o czym pisze :)
12 21
odpowiedź
User
Adam
Fajnie, że się rozwijają. Widać, że ciągle walczą o swoją pozycję na rynku.
13 10
odpowiedź
User
Antyfrustrat
żeby ona chociaż wiedziała, o czym pisze


Przedrostek "ex" mówi wszystko :)
20 11
odpowiedź
User
exzarząd2
żeby ona chociaż wiedziała, o czym pisze

Akurat Ilona wie więcej niż wiekszość osób w tej branży
16 15
odpowiedź
User
Miko
Ilonę pamiętam z czasów ARBO ale wtedy miała problemy ze zrobieniem prostej ppt. Ładna i sympatyczna ale trochę za mało :) odnośnie oferty (teraz trochę może bardziej merytorycznie) to są badziewne witryny nazywane premium aby sprzedać drożej to co mogłoby spokojnie lecieć na automatach (programatic) czy google. Do tego "precyzyjne targetowanie" - na display to i takich witrynkach to nic nie da bo przy podłączeniu tego do jakiejkolwiek sieci afiliacyjnej (TD, Zanox) wyjdzie że cena klika to ponad złotówkę albo i prawie dwie, a akcji, sprzedaży i leadów jest ZERO.
14 14
odpowiedź