Ströer wchodzi w wielki format

Grupa Ströer podpisała kontrakt na trzy prestiżowe lokalizacje blow-up w Warszawie.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwszy krok w budowaniu mocnej pozycji Ströera w segmencie reklamy megaformatowej, konstrukcji typu blow-up - podano w komunikacie.

Zgodnie z umową, w styczniu 2007 roku Ströer stanie się wyłącznym dysponentem warszawskich lokalizacji: - Jana Pawła II / Złote Tarasy - budynek „Bumar” (493 m2) -  Pl. Bankowy - Hotel Saski (386 m2) -  Sikorskiego / Sobieskiego (2 powierzchnie reklamowe po 304,5 m2 każda)

Dzięki współpracy z firmą Blow-UP Media, należącą do koncernu Ströer Out-of-Home Media, mamy dostęp do najlepszych praktyk oraz światowych innowacji w sferze kreatywnego wykorzystania megaformatowych nośników typu blow-up - powiedział Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

Plany rozwoju Grupy Ströer w segmencie reklamy megaformatowej zakładają, iż do końca 2007 roku w portfelu firmy znajdzie się kilkadziesiąt powierzchni ekspozycyjnych, zlokalizowanych w centralnych punktach 8 największych polskich metropolii.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK