SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion osób więcej na stronie głównej Interii. Mocno w dół portal TVP

Wśród czołowych portali horyzontalnych najwięcej internautów na stronie głównej ma Onet, a na najdłużej przyciągała użytkowników WP.pl. Strona główna Interii zyskała ponad milion odwiedzających, natomiast analogiczna witryna TVP.pl straciła prawie 900 tys.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. odwiedziło 8,63 mln użytkowników, czyli 29,07 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 60 minut i 4 sekundy.

Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) miała prawie pół miliona odwiedzających mniej. Przyciągnęła 8,17 mln internautów (co dało 27,49 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 76 minut i 11 sekund.

Po kilkadziesiąt minut spędzali odwiedzający na stronach głównych Interii (Grupa Polsat-Interia) i Gazeta.pl (Agora). Pierwsza zanotowała 6,23 mln użytkowników, 20,99 proc. zasięgu oraz 38 minut i 28 sekund średniego czasu korzystania, a druga - 3,52 mln użytkowników, 11,86 proc. zasięgu oraz 28 minut i 35 sekund przeciętnego czasu.

Stronę główną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 1,57 mln internautów (5,29 proc. zasięgu), spędzając średnio po 7 minut i 16 sekund, a analogiczną witrynę Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,05 mln internautów (3,56 proc.), korzystając przeciętnie przez 13 minut i 54 sekundy.

CZYTAJ TEŻ: „Dziennik Gazeta Prawna” ze wzrostem w internecie. Na czele portal „Super Expressu”

Cztery pozostałe strony główne przyciągnęły po kilkaset tys. użytkowników. Są tam trzy witryny portal mediów pozainternetowych. Na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) taka strona zanotowała 580,6 tys. użytkowników, 7 minut i 32 sekundy spędzone średnio przez każdego i 1,95 proc. zasięgu, na portalu Radia ZET - 384,3 tys. odwiedzających, 1,29 proc. zasięgu oraz minutę i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na TVP.pl - 261,8 tys. użytkowników, 0,88 proc. zasięgu oraz 57 sekund średniego czasu.

Z kolei stronę główną naTemat.pl odwiedziło 393 tys. internautów (1,32 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 5 minut i 58 sekund.

W porównaniu do grudnia strona główna Onetu osiągnęła wzrost o 49,7 tys. użytkowników oraz 4 minuty i 32 sekundy spędzone średnio przez każdego (to odpowiednio 0,6 i 8,2 proc. w górę). Na analogicznej witrynie WP.pl ubyło 22,2 tys. internautów (0,3 proc.), zaś przeciętny czas korzystania wydłużył się o 12 minut i 12 sekund (19,1 proc.).

Strona główna Interii zyskała aż 1,01 mln użytkowników, czyli 19,3 proc. Średni czas spędzony przez każdego zmniejszył się o minutę i 33 sekundy (3,9 proc.). Na stronie głównej liczba odwiedzających zwiększyła się o 390,3 tys. (12,5 proc.), a przeciętny czas korzystania o 2 minuty i 38 sekund (10,1 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Mniej polskich internautów na Instagramie i TikToku. Zyskują Facebook i Reddit

Za to analogiczna witryna TVP.pl straciła ponad trzy czwarte użytkowników: ich liczba zmalała z 1,15 mln do 261,8 tys., przy wzroście średniego czasu spędzonego przez każdego o 4 sekundy (7,5 proc.).

Ubyło też internautów na stronach głównych o2.pl (spadek o 68,2 tys., czyli 4,2 proc.) i Fakt.pl (o 31,9 tys., 2,9 proc.). Przy czym średni czas korzystania z pierwszej wydłużył się o minutę i 34 sekundy (27,5 proc.), a z drugiej o minutę i 43 sekundy (14,1 proc.).

Na portalu „Super Expressu” strona główna zyskała 2,5 tys. użytkowników (0,4 proc.) i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania (12,7 proc.), a na naTemat.pl - 25,4 tys. internautów (6,9 proc.) i 16 sekund średniego czasu (4,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Milion osób więcej na stronie głównej Interii. Mocno w dół portal TVP

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miko
A gdzie te zgubione 900 tys internautów przez WP z leadu? W tekście ani danych nic takiego nie widać...
14 0
odpowiedź
User
Krzysz
Jak oni każdy klik przepychają przez stronę główną, to trudno się dziwić. Z tego powodu przestałem czytać wszystkie wymienione polskie największe portale. Zachodnie media (BBC, CNN) jakoś nie muszą tego robić
6 1
odpowiedź
User
Emeryt jeden
A gdzie jest republika?
5 1
odpowiedź