Strony główne: WP.pl przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła Interię

Wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - o2.pl. Strona główna Gazeta.pl w liczbie odwiedzających wyprzedziła analogiczną witrynę Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W grudniu ub.r. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 12,92 mln internautów, co dało 46,69 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali tam 510,8 mln odsłon, a każdy spędził średnio 48 minut i 16 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 11,93 mln użytkowników, 429,88 mln odsłon oraz 45 minut i 11 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przed-facebookiem-a-gazeta-pl-przed-olx-strony-media-expert-i-rtv-euro-agd-z-rekordami-gemius-pbi-z-grudnia,7170772958615169a ##

Strony główne pozostałych trzech największych portali horyzontalnych miały po kilka razy mniej użytkowników i odsłon. Na stronie głównej Gazeta.pl (Agora) 5,63 mln internautów wygenerowało 101,06 mln odsłon oraz spędziło średnio po 26 minut i 15 sekund. Natomiast konkurentka z Interii przy 4,54 mln odwiedzających zanotowała 199,69 mln odsłon oraz 52 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce najlepszy wynik osiągnęła strona główna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - godzina, 15 minut i 16 sekund. 1,85 mln internautów wykonało na niej 20,24 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z listopadem strona główna WP.pl zyskała 355,8 tys. użytkowników (2,8 proc.) i 68 tys. odsłon (0,01 proc.), tracąc minutę i 36 sekund (3,3 proc.) średniego czasu spędzonego przez internautę

Podobnie zmieniły się wyniki analogicznej witryny Onetu: przybyło 380,7 tys. odwiedzających (3,3 proc.) i 1,44 mln odsłon (0,3 proc.), a przeciętny czas korzystania zmalał o minutę i 40 sekund (3,5 proc.).

Strona główna Gazeta.pl zyskała 638,9 tys. użytkowników (12,8 proc.), dzięki czemu wyprzedziła konkurentkę z Interii, która straciła 456,4 tys. odwiedzających (9,1 proc.). Ta pierwsza witryna zanotowała też wzrost liczby odsłon 2,56 mln (2,6 proc.) i spadek średniego czasu spędzonego przez internautę o 3 minuty i 36 sekund (12,1 proc.), a ta druga straciła 5,41 mln odsłon (2,6 proc.), zyskując 35 sekund (1,1 proc.) przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portale-najpopularniejsze-informacje-i-publicystyka-radiozet-pl-zasiegowo-przed-onetem-gazeta-pl-wyprzedzila-se-pl-top10,7170772030285441a ##

Natomiast strona główna o2.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 346,8 tys. (15,7 proc.) i odsłon o 1,95 mln (8,8 proc.) przy wydłużeniu się średniego czasu korzystania o 5 minut i 9 sekund (7,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek