Strony główne: WP z mniejszą przewagą nad Onetem

Strona główna WP.pl straciła w lipcu więcej użytkowników niż analogiczna witryna Onetu, ale pozostaje liderem zasięgowym. Spore spadki zanotowały strony główne Interii i portalu Radia ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. stronę główną WP (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 7,91 mln użytkownika, czyli 26,75 proc. wszystkich internautów w Polsce, spędzając średnio po 57 minut i 24 sekundy. Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnęła 7,8 mln internautów (co dało 26,35 proc. zasięgu), przeciętnie na 48 minut i 18 sekund.

Kolejne strony główne mają po ok. połowy mniej użytkowników. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taka witryna zanotowała 4,8 mln odwiedzających, 16,24 proc. zasięgu oraz 30 minut i 28 sekund średniego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 3,48 mln użytkowników, 11,75 proc. zasięgu oraz 18 minut i 18 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-i-publicystyka-rmf24-pl-przed-tvn24-pl-zyskaly-i-pl-i-portal-radia-zet,7169491141105281a ##

Stronę główną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 1,91 mln internautów (6,46 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie 4 minuty i 21 sekund. W drugiej części zestawienia są strony główne trzech portali tytułów prasowych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka witryna miała 1,32 mln użytkowników, 4,46 proc. zasięgu oraz 9 minut i 32 sekundy średniego czasu korzystania, na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 744,7 tys. internautów, 2,52 proc. zasięgu oraz 5 minut i 14 sekund średniego czasu, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 253,4 tys. użytkowników, 0,86 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu.

Natomiast strona główna portalu Radia ZET (Eurozet) przyciągnęła 385,9 tys. internautów (1,3 proc. zasięgu), każdego średnio na minutę i 59 sekund, a analogiczną witrynę naTemat.pl odwiedziło 364,5 tys. użytkowników (1,23 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 49 sekund.

grafika

Miesiąc do miesiąca na stronie głównej WP ubyło 440 tys. użytkowników (5,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 3 minuty i 15 sekund (6 proc.). W konsekwencji witryna straciła część przewagi zasięgowej nad stroną główną Onetu, która zanotowała spadek o 225,2 tys. internautów (2,8 proc.) oraz 2 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu korzystania (4,3 proc.).

Spadki w obu statystykach zanotowała też analogiczna witryna Interii: o 89,9 tys. odwiedzających (1,8 proc.) i 15 sekund średniego czasu korzystania (0,8 proc.). Natomiast strona główna Gazeta.pl straciła 90,6 tys. użytkowników (2,5 proc.), zyskując minutę i 43 sekundy przeciętnego czasu (10,3 proc.).

Na Fakt.pl strona główna zyskała 59,8 tys. internautów (4,7 proc.), a na Wprost.pl - 50,1 tys. (24,6 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 4 sekundy (0,7 proc.), a w drugiej - o minutę (19,8 proc.).

Z kolei strona główna portalu Radia ZET zanotowała spadek liczby użytkowników o 133,2 tys. (25,7 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 4 sekundy (3,5 proc.), a analogiczna witryna naTemat.pl - spadek o 59,4 tys. odwiedzających (14 proc.) i wzrost średniego czasu o 35 sekund (13,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych