SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

STS wznawia działania reklamowe kampanią "Jesteś gotowy. Możesz wygrywać"

Bukmacher STS rozpoczął nową kampanią reklamową pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Przygotowały ją Przestrzeń i Blueway Com.

Article

Akcja „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest kontynuacją ubiegłorocznych działań marketingowych bukmachera wyrażonych hasłem „Wiedziałem”. Był to pierwszy element nowej strategii spółki mającej na celu umocnienie wizerunku STS jako marki, dzięki której gracz może wykorzystać potencjał tkwiący w swojej sportowej pasji i wiedzy, sprawdzić się i wygrać.

- Celem nowej kampanii STS „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest pomoc graczom w nabraniu odwagi do zrobienia pierwszego kroku i rozpoczęcia gry. Pokazujemy, że każdy kibic - dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu, spostrzegawczości i innym umiejętnościom - jest gotowy, żeby wziąć udział w zakładach. Łamiemy w ten sposób główną barierę wśród osób, które nie mają jeszcze konta u bukmachera lub są sporadycznymi graczami - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

Rabantek dodaje, że przed wdrożeniem kampanii STS przeprowadził badania konsumenckie. - Dzięki nim praca nad projektem była okazją do świeżego spojrzenia na branżę zakładów - dodaje.

Nowa kampania „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” prowadzona będzie przede wszystkim w sportowych kanałach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych i w prasie. W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com, a za kreację agencja Przestrzeń.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: STS wznawia działania reklamowe kampanią "Jesteś gotowy. Możesz wygrywać"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl