Studenci coraz bardziej otwarci na mobilne reklamy

Studenci są coraz bardziej otwarci na otrzymywanie reklam poprzezwiadomości tekstowe na telefony komórkowe i inne mobilne urządzenia- wynika z badania Ball State University.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

56,3 procenta respondentów zaakceptowałoby mobilną reklamę,gdyby w zamian otrzymało coś za darmo. 37,4 procenta przyjęłobytylko darmowy dzwonek na komórkę, 21,4 procenta zniżkę lub kupon dorestauracji, kina czy sklepu, a 20 minut darmowe minuty,uaktualnienia, Internet lub muzykę.

W obecnym roku już 36,7 procenta studentów otrzymało tekstowąreklamę na komórkę, w porównaniu do 13 procent w 2005 roku.

Z badania Ball State University wynika również, że telefonykomórkowe są używane przez studentów w coraz mniejszym stopniu dorozmów, a w coraz większym do rozrywki. W porównaniu z 2005 rokiem,liczba studentów posiadających aparaty z kamerą wideo zwiększyłasię o 33 procent. Do 40 procent wzrosła liczba respondentówwysyłających zdjęcia przez komórkę, w porównaniu z 10 procentamiprzed dwoma laty. Z kolei połowa z nich pobrała na swój telefondzwonek (2005 - 8,5 procenta).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?