SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Studio Złote Tarasy' słabiej od konkurencji

Niedzielne pasmo stacji TVN, które emitowane na żywo było zwarszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy, nie cieszyło siędużą popularnością. Program przyciągnął mniej niż co dziesiątegowidza zasiadającego w porze jego emisji przed telewizorem iprzegrał z propozycjami konkurencyjnych kanałów.

Średnia oglądalność "Studia Złote Tarasy" wyniosła 1,06 mlnwidzów przy udziałach w rynku na poziomie 8,99 proc. (w grupie 4+)i 10,36 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+
16-49
DataStartKoniecAMRSHR%SHR%
16-12-200714:2016:081 168 4669,47%11,24%
09-12-200714:1516:091 157 0678,97%9,82%
02-12-200714:2416:091 739 87113,89%15,67%
25-11-200714:1516:101 665 79112,99%14,41%
18-11-200714:2517:241 485 76611,13%11,92%
11-11-200714:2017:22911 3676,82%7,07%
04-11-200714:1917:211 214 9068,91%10,88%
28-10-200714:2017:23872 3387,16%9,12%
21-10-200713:5817:21679 8445,98%7,34%
14-10-200714:1317:22777 2227,26%8,51%
07-10-200714:0417:21754 0876,94%8,75%
30-09-200714:0917:19636 2176,52%7,53%
23-09-200714:2017:23723 4247,96%9,24%
16-09-200716:0317:19910 7379,44%11,34%
16-09-200713:5915:30771 4097,18%9,00%
średnia

1 0579708,99%10,36%

W czasie emisji programu TVN była dopiero czwartą stacją podwzględem osiąganej widowni. Najwięcej osób gromadziła wtedy TVP 2,którą oglądało 4,5 mln widzów. Telewizja ta nadawała m.in."Familiadę", "Złotopolskich", programy rozrywkowe i "Na dobre i nazłe". Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (m.in. filmy fabularne,dokumenty, sport), a na trzecim - Polsat (m.in. filmy, "Ekipa""Świat według Kiepskich" i "Sue Thomas: Słyszące oczy FBI").


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 24 506 23038,64%
TVP 12 231 49419,14%
Polsat1 435 38212,31%
TVN - Studio Złote Tarasy1 0579708,99%

Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły 12,1 mln zł(dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że "Studio Złote Tarasy"oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat,mieszkańcy średnich i dużych miast, a także osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.



AFFADH %
PłećMężczyźni8540,90%

Kobiety11459,10%
Wiek4- 9483,00%

10- 15786,17%

16 - 19513,20%

20 - 24524,62%

25 - 2912310,30%

30 - 341027,74%

35 - 391308,55%

40 - 441067,15%

45 - 491038,31%

50 - 5414411,86%

55 - 5916111,21%

60+9917,90%
Wlk.miastaWieś6826,21%

< 50 tys.9923,86%

50-100 tys.11610,27%

100-200 tys.1219,69%

> 200 tys.14629,97%
ZawódTop management1179,43%

Pracownicy szczebla średniego13215,85%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9718,52%

Emeryci11630,35%

Inne7525,86%
WykształceniePodstawowe9945,12%

Średnie11734,69%

Wyższe10311,02%

Inne659,16%

Nowe wydania "Studia Złote Tarasy" pojawią się na antenie TVN wmarcu przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: 'Studio Złote Tarasy' słabiej od konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl