SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Studio Złote Tarasy' słabiej od konkurencji

Niedzielne pasmo stacji TVN, które emitowane na żywo było z warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy, nie cieszyło się dużą popularnością. Program przyciągnął mniej niż co dziesiątego widza zasiadającego w porze jego emisji przed telewizorem i przegrał z propozycjami konkurencyjnych kanałów.

'Studio Złote Tarasy' słabiej od konkurencji

Średnia oglądalność "Studia Złote Tarasy" wyniosła 1,06 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 8,99 proc. (w grupie 4+) i 10,36 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+
16-49
Data Start Koniec AMR SHR % SHR %
16-12-2007 14:20 16:08 1 168 466 9,47% 11,24%
09-12-2007 14:15 16:09 1 157 067 8,97% 9,82%
02-12-2007 14:24 16:09 1 739 871 13,89% 15,67%
25-11-2007 14:15 16:10 1 665 791 12,99% 14,41%
18-11-2007 14:25 17:24 1 485 766 11,13% 11,92%
11-11-2007 14:20 17:22 911 367 6,82% 7,07%
04-11-2007 14:19 17:21 1 214 906 8,91% 10,88%
28-10-2007 14:20 17:23 872 338 7,16% 9,12%
21-10-2007 13:58 17:21 679 844 5,98% 7,34%
14-10-2007 14:13 17:22 777 222 7,26% 8,51%
07-10-2007 14:04 17:21 754 087 6,94% 8,75%
30-09-2007 14:09 17:19 636 217 6,52% 7,53%
23-09-2007 14:20 17:23 723 424 7,96% 9,24%
16-09-2007 16:03 17:19 910 737 9,44% 11,34%
16-09-2007 13:59 15:30 771 409 7,18% 9,00%
średnia

1 057 970 8,99% 10,36%

W czasie emisji programu TVN była dopiero czwartą stacją pod względem osiąganej widowni. Najwięcej osób gromadziła wtedy TVP 2, którą oglądało 4,5 mln widzów. Telewizja ta nadawała m.in. "Familiadę", "Złotopolskich", programy rozrywkowe i "Na dobre i na złe". Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (m.in. filmy fabularne, dokumenty, sport), a na trzecim - Polsat (m.in. filmy, "Ekipa" "Świat według Kiepskich" i "Sue Thomas: Słyszące oczy FBI").


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 4 506 230 38,64%
TVP 1 2 231 494 19,14%
Polsat 1 435 382 12,31%
TVN - Studio Złote Tarasy 1 057 970 8,99%

Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły 12,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że "Studio Złote Tarasy" oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy średnich i dużych miast, a także osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 85 40,90%

Kobiety 114 59,10%
Wiek 4- 9 48 3,00%

10- 15 78 6,17%

16 - 19 51 3,20%

20 - 24 52 4,62%

25 - 29 123 10,30%

30 - 34 102 7,74%

35 - 39 130 8,55%

40 - 44 106 7,15%

45 - 49 103 8,31%

50 - 54 144 11,86%

55 - 59 161 11,21%

60+ 99 17,90%
Wlk.miasta Wieś 68 26,21%

< 50 tys. 99 23,86%

50-100 tys. 116 10,27%

100-200 tys. 121 9,69%

> 200 tys. 146 29,97%
Zawód Top management 117 9,43%

Pracownicy szczebla średniego 132 15,85%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 97 18,52%

Emeryci 116 30,35%

Inne 75 25,86%
Wykształcenie Podstawowe 99 45,12%

Średnie 117 34,69%

Wyższe 103 11,02%

Inne 65 9,16%

Nowe wydania "Studia Złote Tarasy" pojawią się na antenie TVN w marcu przyszłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Studio Złote Tarasy' słabiej od konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl