SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Styczeń z nowym rekordem oglądalności w HelloZdrowie.pl. Ponad 3 mln użytkowników

W styczniu serwis HelloZdrowie.pl odwiedziło łącznie, według danych Google Analytics, 3,17 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 4,5 mln odsłon. Obecnie serwis jest jednym z najchętniej czytanych serwisów o tematyce zdrowotnej skierowanych do kobiet.

To kontynuacja dynamicznego wzrostu, którym serwis cieszy się od momentu premiery nowej odsłony pod wodzą redaktor naczelnej Karoliny Wierzbińskiej i spółki Spark&Mortar we wrześniu 2018. W chwili przejęcia serwis odwiedzało ok 180 tys. unikalnych użytkowników. Rok później z HelloZdrowie.pl korzystało już 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

- Nowy rekord odwiedzin to dla nas ogromna duma i najlepszy dowód, że misja towarzysząca HelloZdrowie.pl od samego początku trafiła i przemówiła do Polek. To przede wszystkim z myślą o kobietach każdego dnia tworzymy nowe materiały, rozwijamy i doskonalimy HelloZdrowie.pl - mówi Karolina Wierzbińska. - Dane demograficzne jasno pokazują, że Polki nam zaufały, ponad 70 proc. odwiedzających nasz serwis to kobiety. To powód do radości, ale i wielka odpowiedzialność wobec naszych obecnych i przyszłych czytelniczek, która motywuje nas do stałego ulepszania serwisu - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Misją HelloZdrowie.pl od samego początku działalności jest dostarczanie rzetelnej wiedzy o zdrowiu oraz przełamywanie tematów tabu, związanych ze zdrowiem psychicznym i fizycznym. Z redakcją stale współpracują lekarze, psycholodzy, terapeuci, dietetycy czy fizjoterapeuci. Content serwisu stanowią wywiady, reportaże, treści premium, autorskie cykle i ekskluzywne materiały video, dostępne również na kanale HelloZdrowie.pl na platformie Youtube. Od kilku miesięcy serwis tworzy też tematyczne newslettery dla swoich użytkowniczek.

Jako nowoczesne medium internetowe HelloZdrowie.pl rozbudowuje swoją działalność o nowe formaty contentowe. W lutym ruszają nowe programy dostępne tylko na profilu Instagramowym @hellozdrowie_pl: „Dobre stany” Marty Krupińskiej i „Anatomia uczuć” Karoliny Rogaskiej.

Marta Krupińska w „Dobrych stanach” będzie rozmawiać o tym jak odczarować rzeczywistość i tchnąć w nią odrobinę magii. Jak zapowiada:

- Stres, pęd, nadmiar bodźców potrafią wykończyć. A wystarczy trochę zwolnić, zatrzymać się, być bliżej ciała, zmysłów, natury. Tylko tyle i aż tyle, bo z trybu „active” i pełnej gotowości wcale nie tak łatwo przejść na poziom „slow”. O tym opowiedzą nasze gościnie, wyjątkowe kobiety z różnych światów, które na swój sposób, za pomocą ziół, zapachów czy dotyku, próbują odczarować rzeczywistość i tchnąć w nią odrobinę magii.

Dziennikarka pracowała wcześniej w Elle, wydała książkę „#Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla Polek”.

Karolina Rogaska w swoim programie „Anatomia uczuć” z kolei skupi się na rozmowach o zdrowiu psychicznym i nowoczesnych metodach terapeutycznych.

- Każdego dnia w naszych głowach toczy się intensywne życie psychiczne. Chcemy o nie zadbać, ale łapiemy się na tym, że nie wiem jak. Wstydzimy się pytać. W HelloZdrowie.pl postanowiłyśmy was w tym wesprzeć Na naszych live'ach z ekspertami i ekspertkami mierzymy się z najtrudniejszymi pytaniami i obalamy mity. Tabu zastępujemy otwartością. Liczymy, że słuchanie naszych rozmów może się dla was stać krokiem ku życiowej równowadze - mówi Karolina Rogaska, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce.

Cykliczne live’y będzie można oglądać w środy o 20.00 na profilu @HelloZdrowie_pl na Instagramie.

HelloZdrowie.pl to serwis lifestylowo-medyczny, który o zdrowiu fizycznym i psychicznym mówi bez tabu. Zespół tworzą: zastępczyni redaktor naczelnej Magdalena Kowalska-Kotwica, wydawczynie Anna Jastrzębska i Magdalena Bury oraz dziennikarki: Ewelina Miszczuk, Ewa Wojciechowska, Marta Dragan i Jolanta Pawnik.  Za oprawę graficzną serwisu odpowiada Joanna Zduniak. Zespół wspiera sieć współpracujących autorek i autorów z całej Polski.

W styczniu serwis HelloZdrowie.pl rozpoczął premierowe współprace w ramach strategii monetyzacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Styczeń z nowym rekordem oglądalności w HelloZdrowie.pl. Ponad 3 mln użytkowników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maja
Gratulacje! Wartościowe treści
0 0
odpowiedź