SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Substance zdobyła budżet mediowy Europlant Phytopharm

Agencja Substance wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Europlant Phytopharm. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

W przetargu na obsługę mediową Europlant Phytopharm, firmy zajmującą się produkcją i dystrybucją leków roślinnych, brały udział cztery agencje.

– Propozycja Substance została wybrana z trzech powodów: najlepszego zrozumienia grup docelowych i dopasowania do nich kanałów komunikacji, kreatywnego podejścia do mediów i ich wykorzystania oraz najlepszych warunków zakupu mediów – uzasadnia Marcin Warzecha, dyrektor marketingu Europlant Phytopharm.

Dołącz do dyskusji: Substance zdobyła budżet mediowy Europlant Phytopharm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl