SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces firmy Locomotiva

Locomotiva wychodzi w druku

Agencja reklamowa Locomotiva weszła do grona firm, których logo zostało docenione przez elitarne, amerykańskie czasopismo dla grafików, PRINT.

Charakterystyczny znak firmowy Locomotivy - pochodzący z lat 30-tych XX wieku parowóz z linii wzorniczej streamline - został wyróżniony umieszczeniem na stronach amerykańskiego magazynu PRINT w wydaniu maj/czerwiec 2004.

Autorem logotypu jest znany grafik reklamowy, twórca wielu dobrze rozpoznawalnych znaków firmowych, Wojtek Wilk. W jego dorobku znajduje się między innymi pierwsze logo Radia Zet, nowe logo sieci Złote Przeboje, logotypy Talent City, warszawskiej rozgłośni 94 FM oraz akcji informacyjnej dotyczącej wdrożenia czterech reform społecznych za czasów rządów Jerzego Buzka.

Logo Locomotivy zostało wybrane przez redaktorów PRINTA do publikacji spośród kilku nadesłanych przez Wojtka Wilka prac.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces firmy Locomotiva

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl