SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces gazety Hip-Hop

Hip-Hop zwiększa nakład, nowy kanał sprzedaży i w ZKDP

Począwszy od numeru styczniowego, miesięcznik Hip-Hop ukazuje  się w nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy i dystrybuowany jest poprzez większość liczących się kolporterów prasowych, a także we wszystkich sklepach CROPP TOWN. 

"Od dawna obserwowaliśmy rynek pism muzyczno - młodzieżowych i doszliśmy do wniosku, że są one bardzo efektywnym medium za pomocą którego można skutecznie komunikować się z młodzieżą. Od roku współpracowaliśmy z wieloma pismami, ale najbliżej z Hip-Hop.pl - zarówno pismem jak i portalem internetowym. Dziś postanowiliśmy rozszerzyć te współpracę, by za pomocą sprawdzonego tytułu wspierać wszystkich młodych ludzi, którzy zaangażowani są w tworzenie tak szerokiej kultury masowej, jaką niewątpliwie jest kultura hip-hop'owa" - mówi Mariusz Kozak - Zagozda, dyrektor marketingu LPP, i dodaje: "Co prawda szeroka współpraca z Hip-Hop.pl jest jeszcze w trakcie planowania i przygotowań, ale już dziś możemy zadeklarować duże wsparcie dla tego tytułu. Nie zamierzamy poprzestać na jednej gazecie - będziemy współpracować także z innymi, ale na innych zasadach. Cropp za pomocą magazynów chce wspierać wszelkie działania młodych ludzi na polu sportów ekstremalnych, graffiti, break dance oraz wszystkiego co wiąże się z Hip-Hop'em, nowymi trendami oraz szeroko rozumianą kulturą ulicy " - mówi Kozak-Zagozda.

Pismo funkcjonuje na rynku wśród wielu tytułów o podobnej nazwie i tematyce. Od nowego roku wyróżnia je zdecydowanie najniższa cena (2,9zł) oraz niebawem fakt członkostwa w ZKDP.

"Zdarza się, że media plannerzy z domów mediowych niejednokrotnie mieli problemy z jednoznaczną identyfikacją Pisma Hip-Hop.pl. Zbliżone nazwy magazynów często wprowadzały ich w błąd, dlatego min. wprowadzamy tak duże zmiany, by nasza gazeta była rozpoznawalna bez problemu.
Ponieważ kultura Hip-Hop już dawno przestała być niszowa i stała się zjawiskiem masowym, postanowiliśmy tak zmienić magazyn, by docierał do jak najszerszej grupy czytelników - stąd tak duża obniżka ceny, natomiast jeszcze w tym roku mamy zamiar podnieść nakład pisma" - mówi Konrad Spoczyński, sales manager domu sprzedaży mediów ARBOmedia - podmiotu reprezentującego redakcję na rynku mediowym.

Dołącz do dyskusji: Sukces gazety Hip-Hop

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl