SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces miesięcznika "Joy"

Według wydawcy "Joy" po trzech numerach stał się rentowny.

Magazyn "Joy" osiągnął próg rentowności według danych wydawnictwa Marquard Media Polska - podał serwis "Media & Marketing Polska".

 Jak przekazał Tomasz Zięba, prezes Marquarda, tytuł po trzecim numerze wypracował zysk operacyjny. Według planów spółki najpóźniej za półtora roku ma nastąpić zwrot inwestycji w nowy magazyn. Dokładne dane finansowe dotyczące tytułu nie są znane.

 "Joy" pojawił się na rynku 17 marca br. Średnia sprzedaż czterech pierwszych numerów, według Marquarda, wyniosła 260 tys. egz. Z danych Expert Monitora wynika, że "Joy" do końca czerwca br. zarobił 6,33 mln zł. Magazyn kosztuje 2,9 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces miesięcznika "Joy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl