SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces miesięcznika "Joy"

Według wydawcy "Joy" po trzech numerach stał się rentowny.

Magazyn "Joy" osiągnął próg rentowności według danych wydawnictwa Marquard Media Polska - podał serwis "Media & Marketing Polska".

 Jak przekazał Tomasz Zięba, prezes Marquarda, tytuł po trzecim numerze wypracował zysk operacyjny. Według planów spółki najpóźniej za półtora roku ma nastąpić zwrot inwestycji w nowy magazyn. Dokładne dane finansowe dotyczące tytułu nie są znane.

 "Joy" pojawił się na rynku 17 marca br. Średnia sprzedaż czterech pierwszych numerów, według Marquarda, wyniosła 260 tys. egz. Z danych Expert Monitora wynika, że "Joy" do końca czerwca br. zarobił 6,33 mln zł. Magazyn kosztuje 2,9 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces miesięcznika "Joy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl