Sukces STR8 i BTL Point Group

Już wkrótce zwycięzca głównej nagrody w promocji konsumenckiej marki kosmetyków męskich STR8 wybierze się do Brazylii na Grand Prix Formuły 1

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wycieczka do Brazylii stanowiła główną nagrodę w promocji pod hasłem "Wygraj wyścig", nawiązującej tematem do wzbudzającego wielkie emocje świata wyścigów Formuły 1. Akcję skonstruowała i zrealizowała agencja marketing services BTL Point Group, wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.

Promocja miała na celu zwiększenie sprzedaży produktów oraz kształtowanie wizerunku STR8 jako marki dla prawdziwych mężczyzn (18-44 lata), lubiących ekscytujące wyzwania i rywalizację.

Akcja oparta była na wyjątkowo ciekawej, nowatorskiej mechanice wykorzystującej SMS, dającej konsumentowi wpływ na wygraną oraz możliwość wyboru nagrody. W okresie od 1 maja do 30 lipca, codziennie, dokładnie o godz. 20 odbywały się wyścigi SMS-owe. Punktualnie o 20 należało wysłać SMS-a, po czym system informował o miejscu przybycia na metę, czyli kolejności przyjęcia zgłoszenia. W trakcie 3-miesięcznej akcji rozdane zostało łącznie ponad 700 bardzo atrakcyjnych nagród - w tym produkty STR8, koszulki + czapki, etui na CD + breloki oraz scyzoryki Victorinox. Ostatniego dnia, również o godz. 20, odbył się wyścig finałowy, którego zwycięzca otrzymał fantastyczną nagrodę - 7-dniowy wyjazd dla dwóch osób na Grand Prix Formuły 1 do Brazylii. Kolejnych 300 osób otrzymało produkty STR8 oraz koszulki + czapki.

Promocja wspierana była licznymi materiałami POS: stickerami umieszczonymi na opakowaniach produktów STR8, plakatami, wobblerami oraz shelflinerami. Komunikacja akcji prowadzona była również w telewizji. Dodatkowo, w celu dotarcia bezpośrednio do grupy studentów, w dwóch numerach ogólnopolskiego magazynu "Dlaczego" zostały zamieszczony specjalne layouty promocyjne.

Projekt zakończył się olbrzymim sukcesem: znaczącym wzrostem sprzedaży produktów STR8 przy osiągniętym response na poziomie 6,5% - mówi Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający ds. strategii w BTL Point Group. - Cieszę się, że mogliśmy się przyczynić do takiego sukcesu, dzięki któremu pozycja tej marki w Polsce nieustannie rośnie - dodaje Krzysztof Kozak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"